sabato 2 marzo 2013

A little hippy


This is my outfit from yesterday. I felt a little hippy and so I wore a dress by Patrizia Pepe giorgette of silk in various shades of brown combined with a brown turtleneck and leggings .The hot brown suede boots and a scarf as warm. I wore a leather strap from Sergio Tacchini making pendant with the leather belt on the dress. For accessories I wore a pair of sunglasses strictly brown and a beige couver for the Iphone with a cross made with the studs purchased last winter. I love it 😊

Questo è il mio outfit di ieri. Mi sentivo un po' hippy  e così ho indossato un abitino di Patrizia Pepe in giorgette di seta in varie tonalità di marrone abbinato ad un lupetto e dei legghins marroni. Gli stivali di camoscio erano caldissimi. Ho messo anche una tracolla in pelle di Sergio Tacchini che fa pendant con la cintura in cuoio sul vestito. Come accessori ho indossato un paio di occhiali da sole rigorosamente marroni ed una couver per l'Iphone beige con una croce di borchie acquistata lo scorso inverno. L'adoro😊

1 commento: